خدمات VOIP – ویپ
با پیشرفت دنیای تکنولوژی شیوههای برقراری تماس در دنیا تغییر اساسی کرده است. ادارات و شرکتها به دنبال روشهایی هستند که بتوانند به وسیله آن هزینههای درون شرکت خود را کاهش دهند. استفاده کردن از سامانههای برقراری تماس از طریق اینترنت یا همان ویپ یکی از راهکارهای عالی در زمینه کاهش هزینههای برقراری تماس می باشد .
تماس با متخصصان سورنا رایانچه کسب و کارهایی به خدمات ویپ نیاز دارند؟
کسب و کارهای مدرن و جدید عموما به خدمات نوین و ارزان قیمت نیاز دارند، چرا که یکی از راههای پیشرفت هر کسب و کاری را میتوان استفاده از خدمات نوین در نظر گرفت. خدمات ویپ به دلیل سادگی دسترسی و همچنین قیمت تمام شده مناسب یکی از بهترین و عالیترین خدماتی است که شرکتهای مختلف میتوانند از آن استفاده کنند. در حالت کلی میتوان گفت این کسب و کارها به خدمات ویپ نیاز دارند.
راه اندازي ویپ
- شرکتها و کسب و کارهای کوچکی که نیاز به صرفه جویی در هزینهها دارند.
- شرکتهای متوسط که دسترسی سریع و آسان و همیشه پاسخگو بودن برایشان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
- شرکتهایی که به دنبال گسترش خدمات الکترونیکی خود هستند.
چرا نیاز به خدمات voip داریم؟
خدمات ویپ به دلیل آن که در بستر نت پیاده سازی میشود مشکلات و محدودیتهای تلفنهای سنتی را با خود به همراه ندارد. اما در حالت کلی میتوان مزیتهای استفاده از خدمات ویپ را به صورت زیر در نظر گرفت.
راه اندازي ویپ- دسترسی آسان و راحت
- کاهش هزینهها به میزان قابل توجه
- عدم نیاز به کابل کشی جدید
- عدم نیاز به شماره جدید برای شعب جدید
- بالا رفتن کیفیت تماسهای برقراری
- برقراری تماس بدون محدودیت
- و….
چرا خدمات پشتیبانی ویپ سورنا رايان
شرکت ترازنت با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه خدمات شبکه و ویپ به یکی از بهترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات ویپ در ایران تبدیل شده است. این شرکت پروژههای بزرگ را راه اندازی و پیاده سازی کرده است. از اصلیترین دلایل انتخاب شرکت سورنا رايان میتوان به گزینههای زیر اشاره کرد.
راه اندازي ویپ- ارائه خدمات درجه یک و پشتیبانی ۲۴ ساعته
- ارائه خدمات در تمامی شهرهای ایران
- برخورداری از نیروی فنی و حرفهای
- قیمت مناسب و رقابتی در عين حال كیفيت عالی خدمات
- کاهش هزینههای برقراری تماس بین شهری
- سابقه کاری مفید و حرفهای
- امکان راه اندازی تلفن گویا
- امکان برقراری تماس صوتی و تصویری
- قابلیت ضبط صدای مخاطبان
- امکان درست کردن صف ورودی تماسهای از دست رفته
- امکان جا به جایی شماره خط با کمترین هزینه
- قابلیت انتقال تماس روی موبایل
- تعریف نامحدود شماره داخلی
- ارتباط بین شعب به صورت نا محدود
- قابلیت استفاده از سیستمهای مدیریت مشتری
- توسعه پذیری آسان سیستم تلفنی
- ارائه صدا با کیفیت عالی
- امکان تعریف لیست سیاه