خدمات امنیت شبکه

امنیت در شبکه یکی از اصلی‌ترین و پایه‌ای‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کافی داشته باشید. خدمات شبکه دارای فازهای مختلفی است از فاز امنیت فیزیکی گرفته تا فاز امنیت اجرایی در شبکه. می‌دانید امنیت شبکه به چه عواملی وابسته است؟ رعایت نکردن چه مواردی باعث به وجود آمدن مشکلات امنیتی می‌شود؟

همین حالا با متخصصان ما تماس بگیرید

خدمات امنیت شبکه سورنا رایان

  • امنیت شبکه فیزیکی

کنترل‌های امنیتی فیزیکی برای جلوگیری از دسترسی فیزیکی افراد غیرمجاز به اجزای شبکه مانند سویج ها ، روترها، رک ها و داکت های کابل‌کشی شبکه و غیره بررسی میشود.  به و سیله دسترسی های  کنترل‌شده مانند قفل‌های امنیتی، احراز هویت بیومتریک و سایر دستگاه‌ها امنیت فیزیکی شبکه حفظ می گردد.

  • امنیت شبکه فنی

کنترل‌های امنیتی فنی از داده‌هایی که در شبکه ذخیره می‌شوند یا در حال انتقال از طریق، داخل یا خارج از شبکه هستند محافظت می‌کنند. حفاظت در این نوع امنیت شبکه دوگانه است. باید از داده‌ها و سیستم‌ها در برابر پرسنل غیرمجاز محافظت کند و همچنین باید در برابر فعالیت‌های مخرب کارمندان محافظت کند.

  • امنیت شبکه اداری

کنترل‌های امنیتی اداری در امنیت شبکه شامل سیاست‌ها و فرآیندهای امنیتی است که رفتار کاربر را کنترل می‌کند، ازجمله نحوه احراز هویت کاربران، سطح دسترسی آن‌ها و همچنین نحوه اجرای تغییرات در زیرساخت توسط کارکنان IT.